BESPLATNA
BESPLATNA
DOSTAVA

najbrža
UZ SVAKI PARFEM
FISKALNI RAČUN

povrat robe
povrat robe
14 dana

USLOVI KORIŠĆENJA


PRAVA I OBAVEZE PRODAVCA I POTROŠAČA (USLOVI KORIŠĆENJA)

Prodavac je dužan Potrošaca (kupca) upoznati o osnovnim obeležjima robe
(proizvoda) koju kupuje, o ceni, načinu plaćanja, načinu i roku isporuke i načinu
izvršenja drugih ugovornih obaveza, o postojanju zakonske odgovornosti
Prodavca zbog nesaobraznosti robe ugovoru, o načinu izjavljivanja reklamacije,
a naročito o mestu prijema i načinu postupanja po njima, kao i uslovima koji se
odnose na ostvarivanje prava potrošača po osnovu saobraznosti. Ako
isporučena roba nije saobrazna ugovoru, Potrošač nakon što obavesti Prodavca
o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od Prodavca da otkloni nesaobraznost,
bez naknade, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine
ugovor u pogledu te robe.

Uzimajući u obzir prirodu robe i svrhu zbog koje je Potrošač nabavio zamena
robe mora se izvršiti u primerenom roku bez značajnih neugodnosti za
Potrošača i uz njegovu saglasnost. Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest
meseci od dana prelaska rizika na Potrošača, on ima pravo da bira izmenu
zahteva da se nesaobraznost otkloni zamenom, odgovarajućim umanjenjem
cene ili da izjavi da raskida ugovor, a otklanjanje nesaobraznosti moguće je
opravkom uz izričitu saglasnost Potrošaca. Potrošač ne može da raskine ugovor
ako je nesaobraznost robe neznatna. Potrošač neće zloupotrebljavati svoja
prava po osnovu nesaobraznosti, u protivnom, biće dužan da Prodavcu
naknadu svaku štetu koju mu je time prouzrokovao. Prodavac će utvrditi da li
postoji nesaobraznost robe koju je Potrošač istakao i ako utvrdi da je Potrošač i
pored nepostojanja neosaobraznosti ili postojanja neznatne nesaobraznosti
raskinuo ugovor, od Potrošača će tražiti naknadu štete zbog neosnovanog
raskida ugovora. Pod štetom se podrazumeva kako stvarna šteta tako i izmakla
korist.

Prodavac se obavezuje da će isporučiti robu sa pripadajućom ambalažom sa
kojom je dobavljena od proizvođača, uvoznika ili distributera.

Sve cene su izražene sa uračunatim PDV-om.

Da bi Potrošač ostvario pravo na saobraznost dužan je, pri predaji robe
Prodavcu priložiti dokumentaciju koja dolazi uz robu, neoštećenu ambalažu,
original ili kopiju Ugovora o prodaji kojim se potvrđuje kupovina robe od
Prodavca.

Potrošač može da izjavi reklamaciju radi ostvarivanja svojih prava iz usled
nesaobraznosti robe ugovoru i prava po osnovu garancije, kao i zbog pogrešno
obračunate cene i drugih nedostataka, na načine koji su opisani u obaveštenju
o načinu i mestu primanja reklamacije.

Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana
prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori Potrošaču na
izjavljenu reklamaciju. Odgovor Prodavca na reklamaciju mora da sadrži odluku
da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu Potrošača i konkretan predlog i
rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 30 dana, od dana
podnošenja reklamacije


Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za
rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost Potrošača. S toga
će Potrošač svoju saglasnost dati u najkraćem mogućem roku od momenta
prijema odgovora Prodavca na reklamaciju, kako bi Prodavac mogao da reši
reklamaciju u gore spomenutom zakonskom roku. Neblagovremeno davanje
saglasnosti Potrošača smatraće se jednim od objektivnih razloga zbog kojih
Prodavac nije u mogućnosti da udovolji zahtevu Potrošača u zakonskom roku.


Ukoliko Prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu
Potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za
rešavanje reklamacije obavesti Potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i
da dobije njegovu saglasnost, koju ce Potrošač dati u najkraćem mogućem
roku. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.


Prodavac se obavezuje da će svaku robu čija reklamacija nije rešena u
dogovorenom roku zameniti novim, istim ili odgovarajućim artiklom. Ukoliko
Potrošač ne prihvati zamenu artikla za drugi odgovarajući, Potrošaču će biti
vraćen iznos kupoprodajne cene.


Saobraznost se daje isključivo na ispravnost robe, dok se podrazumeva da je
Potrošač upoznat sa karakteristikama robe, pa se saobraznost odnosi na
činjenicu da će izabrana roba zadovoljiti zahteve Potrošača u okviru propisanih
karakteristika.

Pravo na saobraznost nije moguće ostvariti ukoliko je do oštećenja robe došlo
usled transporta nakon isporuke, usled više sile (poplava, zemljotres, požar i
sl.), usled nepravilnog korišćenja, usled nepridržavanja proizvođačkog uputstva
i preporuka o upotrebi robe, ukoliko je proizvod vraćen bez dokaza da je
kupljen kod Prodavca. Potrošač je dužan da prilikom preuzimanja kupljene
robe ustanovi kompletnost i fizičku neoštećenost robe koje preuzima.
Naknadne reklamacije koje se odnose na kompletnost i fizičku neoštećenost
neće biti prihvaćene.

U slučaju odbijanja reklamacije, prodavac je dužan da pruži odgovarajuće
obaveštenje potrošaču i da obavesti potrošača da o mogućnosti rešavanja
spora vansudskim putem, kao i o nadležnim telima za vansudsko rešavanje
potrošačkih sporova.

Prodavac robu dostavlja kurirskom službom Post express s tim što troškove
dostave snosi Prodavac tj dostava je besplatna za sve potrošače. Plaćanje se
vrši pouzećem tj. kuriru kada isporuči paket. Ako se proizvod poruči radnim
danima do 14h, paket se šalje isti dan kurirskom službom post express i na
isporuci je sledeći radni dan. Za manje naseljena mesta isporuke se vrše
određenim radnim danima ne zavisno kada je proizvod poručen i poslat (za više
informacija je potrebno kontaktirati kurirsku službu post express ili Pošte
Srbije).

Potrošač sajt extremecosmetics.rs koristi dobrovoljno.


Sajtom extremecosmetics.rs upravlja PR GROF MONTE KRISTO, Prvomajska 68
32102 Čačak

, sa sedištem u Čačku, na adresi Prvomajska 68 32102 Čačak

, matični broj: 66533875.

Sajt prikazuje logotipe i druge robne i uslužne marke, odnosno žigove, koji su u
vlasništvu Prodavca. Sajt sadrži i robne ili uslužne marke trećih lica. Svi ovi
žigovi su u vlasništvu njihovih vlasnika, a svaki korisnik sajta je saglasan sa tim
da ih neće koristiti ili na bilo koji način prikazivati bez prethodnog pisanog
odobrenja vlasnika predmetnog žiga.

Politika privatnosti je sastavni deo ovih Prava i obaveza prodavca i potrošača.


Prodavac može periodično menjati i/ili menjati i dopunjavati ova Prava i
obaveze prodavca i potrošača, te je na sajtu uvek objavljen ažurirani tekst
važeći u momentu zaključenja Ugovora na daljinu.. Osim ako je izričito
navedeno drugačije, izmene i/ili izmene i dopune Uslova biće na snazi i
primenjivaće se odmah nakon njihovog objavljivanja. Pristupanjem sajtu
Potrošač potvrđuje da je saglasan sa važećim Pravima i obavezama prodavca i
potrošača.

Prodavac zadržava pravo da po sopstvenoj odluci prilagodi ili ukloni sajt i/ili
dostupne usluge, u celosti ili delom i bez prethodnog obaveštenja. Isključujemo
odgovornost za bilo kakvu štetu koja se može javiti kao posledica izmene,
brisanja ili nedostupnosti sajta i pratećih usluga, bez obzira na razloge i trajanje
te nedostupnosti.

Prodavac nije odgovoran za bilo kakvu štetu koju Potrošač i/ili treće lice može
pretrpeti usled grešaka u radu sajta i/ili usluga ili usled virusa ili drugih
zlonamernih softvera koji mogu biti instalirani na Vašem uređaju tokom
korišćenja sajta, uključujući bilo kakve posledične troškove održavanja,
popravke ili ispravke Vašeg hardvera ili softvera. Dalje odredbe o isključenju
odgovornosti sadržane su u odeljku ovih Prava i obaveza prodavca i potrošača
pod naslovom Isključenje odgovornosti.

Zadržavamo pravo da ograničimo ili prekinemo pristup ovom sajtu i/ili
odgovarajućim uslugama ukoliko Potrošač i/ili treće lice isti koriste na način
kojim se povređuju propisi, ova Prava i obaveze prodavca i potrošača ili
odgovarajući dodatni uslovi ili politike Prodavca, uključujući, na primer,

povredu autorskih prava, poslovne tajne ili drugih prava intelektualne svojine
ili povredu privatnosti i drugih prava ličnosti, itd.


Potrošač i/ili treće lice ne sme koristiti sajt za nezakonite svrhe ili na nezakonit
način. Sajt i svi srodni materijali mogu biti zaštićeni pravima intelektualne
svojine, a naročito autorskim pravom ili žigom. Bez naše prethodne pisane
dozvole ne smete umnožavati bilo koje materijale dostupne preko Veb-sajta,
uključujući preuzimanje, redistribuiranje i indeksiranje materijala ili bilo koje
srodne radnje, bilo manuelno ili korišćenjem automatizovanih sistema ili
tehnologije.

Sajt može da sadrži određene istorijske informacije koje nisu nužno aktuelne i
koje su iznete samo za informisanje. Prodavac zadržava pravo da izmeni sadržaj
sajta u bilo kom momentu.

Prodavac može prekinuti redovno funkcionisanje sajta ili njegovog dela, ukoliko
je to neophodno kako bi se sprovelo redovno održavanje, ispravile greške ili
učinile druge izmene.

Sajt Prodavca može sadržavati veze ka sajtovima ili veb-stranicama kojima ne
upravlja Prodavac, te isti nema kontrolu nad tim sajtovima/veb-stranicama
trećih strana i nije odgovoran za njihovu dostupnost. Ukoliko je Prodavac
postavio link prema drugom sajtu ne podrazumeva to da isti ne podržava,
sponzoriše ili na drugi način promoviše ili pomaže taj sajt, niti da je odgovoran
za informacije, sadržaj, usluge, proizvode ili druge materijale dostupne na tom
sajtu ili preko njega. Prodavac ne preuzima odgovornost za onlajn prenos
govora, slika ili podataka ili za drugi oblik prenosa preko bilo kog uvezanog
sajta. Prodavac ne preuzima odgovornost za bilo kakvu štetu koja se može javiti
kao posledica pristupa drugom sajtu preko te veze ili usled korišćenja sadržaja,
podataka, proizvoda, usluga ili drugih materijala dostupnih na tom sajtu ili
preko njega.

Isključenje odgovornosti. Prodavac je posvećen održavanju sajta i njegovom
pravilnom funkcionisanju, ali nije odgovoran i ne može se smatrati odgovornim

za bilo kakve eventualne nedostatke koji mogu postojati na sajtu i/ili u
njegovom funkcionisanju, kao ni za njihove eventualne posledice. Na primer,
sajt može imati tehničke nedostatke, sadržati slovne greške ili malver, ili može
pak biti zastareo ili neažuran kao posledica naknadnog razvoja.

Sajt (uključujući npr. članke, preporuke, slike i druge vizuelne sadržaje, softver i
druge digitalne sadržaje itd.) dostupan je u „viđenom“ stanju, bez ikakvih izjava
ili garancija u smislu njihovog marketinškog potencijala, adekvatnosti za
određenu svrhu, nivoa kvaliteta, tačnosti, celovitosti, pouzdanosti ili odsustva
materijalnih i/ili pravnih nedostataka. Prodavac isključuje sve takve garancije,
kao i odgovornost za materijalne i/ili pravne nedostatke, u maksimalnoj meri u
kojoj to zakon dozvoljava.

U pogledu funkcionisanja sajta, Prodavac ne garantuje (i) da će sajt i njegovo
funkcionisanje ispuniti sve zahteve ili potrebe korisnika; (ii) da će pristup sajtu
biti bez prekida, blagovremen, bezbedan, bez nedostataka ili grešaka, bez
virusa i drugih zlonamernih softvera; i (iii) da nedostaci mogu da se isprave.
Stoga Prodavac neće snositi bilo kakve troškove eventualnog održavanja ili
popravke kompjuterskog hardvera ili softvera Potrošača/korisnika usled bilo
kakvih kvarova, uključujući tehničke greške, viruse ili drugi malver-a, ili bilo
kojih drugih problema koji Vam se mogu javiti usled korišćenja sajta.


Prodavac isključuje odgovornost za običnu nepažnju u pogledu bilo koje štete
po bilo kojoj osnovi.

Potrošač/korisnik je saglasan da će nadoknaditi štetu Prodavcu i/ili trećim
licima a u pogledu bilo kakvih zahteva, potraživanja ili tužbi trećih lica usled
Vašeg nezakonitog ili neovlašćenog korišćenja ovog sajta, ili u vezi sa njim, na
način kojim se krše merodavni propisi, odredbe ovih Prava i obaveza prodavca i
potrošača, eventualno posebnih uslova korišćenja i Vaše obaveze ili garancije
koje proističu iz ovih Prava i obaveza prodavca i potrošača, kao i da ćete ih
obeštetiti u smislu ukupne štete, uključujući sudske i advokatske troškove koji
se mogu javiti u vezi sa štetom ili kao njena posledica.

U slučaju da dođe do povrede obaveza iz ovih Prava i obaveza prodavca i
potrošača, Prodavac ima pravo da prekine primenu ovih Prava i obaveze
prodavca i potrošača, odnosno odgovarajućih dodatnih uslova korišćenja, kao i
da obustavi pristup sajtu, ne ostavljajući dodatni period za otklanjanje povrede.
Nakon takvog prekida, obavezni ste da odmah prestanete sa korišćenjem sajta.


Ova Prava i obaveze prodavca i potrošača primenjuju se i tumače u skladu sa
zakonima i drugim propisima Republike Srbije.

Prodavac i Potrošač i/ili treće lice nastojaće mirnim putem da reše sve sporove
koji se jave u vezi sa ovim Pravima i obavezama prodavca i potrošača,
uključujući i sporove koji se jave u vezi sa praktičnom pripremom, tumačenjem,
izvršavanjem, povredom ili prekidom ugovornog odnosa i pravnim posledicama
koje nastaju iz toga. Ukoliko sporazum ne bude postignut, spor će rešavati
nadležni sud u Beogradu.

DETALJI UGOVORA O PRODAJI NA DALJINU


Ugovor na daljinu


ODUSTANAK OD UGOVORA


Potrošač ima pravo da da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, u roku
od 14 dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova vraćanja
robe, koje u ovom slučaju snosi Potrošač. Kod ugovora o prodaji robe, rok od
14 dana računa se od trenutka kada roba dospe u državinu Kupca, odnosno
trećeg lica koje je odredio Potrošač, a koje nije prevoznik. Kada Potrošač
jednom porudžbenicom naruči više vrsta roba koje se isporučuju zasebno, rok
od 14 dana počinje da teče kada poslednja vrsta naručene robe dospe u
državinu Potrošača, odnosno trećeg lica koje je odredio Potrošač, a koje nije
prevoznik. Rok iz ovog stava ističe protekom poslednjeg časa poslednjeg dana
roka.

Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na
posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno
izvan poslovnih prostorija ili na drugi nedvosmislen način (u daljem tekstu:
obrazac za odustanak). Izjava o odustanku od ugovora kod ugovora na daljinu i
ugovora koji se zaključuju izvan poslovnih prostorija smatra se blagovremenom
ukoliko je poslata Prodavcu u roku iz stava 1. ovog člana. Izjava o odustanku od
ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata Prodavcu. Ako
Prodavac omogući Kupcu da elektronski popuni i pošalje obrazac za odustanak,
dužan je da ga o prijemu obrasca bez odlaganja obavesti u pisanoj formi ili na
drugom trajnom nosaču zapisa.

Prodavac će u trenutku zaključenja ugovora, a najkasnije prilikom isporuke
robe predati Kupcu u pisanoj formi ili na trajnom nosaču zapisa obrazac za
odustanak i primerak potpisanog ugovora. Obaveštenje Kupcu iz člana 27. st. 1.
i 2. Zakona o zaštiti potrošača (adresi poslovanja Prodavca, adresi, i adresi
elektronske pošte Prodavca na koju Potrošač može da izjavi reklamaciju i ceni
robe) nalazi se u tekstu Ugovora na daljinu.


Protekom roka iz stav 1 ovog člana, prestaje pravo Potrošača na odustanak od
ugovora.

Prodavac je u slučaju zakonitog odustanka od ugovora dužan da Potrošaču bez
odlaganja vrati iznos koji je Potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u
roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak. Prodavac može
da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok Potrošač
ne dostavi dokaz da je poslao robu Prodavcu u zavisnosti od toga šta nastupa
prvo. Potrošač je dužan da vrati robu Prodavcu ili licu ovlašćenom od strane
Prodavca, bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao
obrazac za odustanak. Potrošač snosi isključivo direktne troškove vraćanja
robe. Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane
kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno
prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i
funkcionalnost robe. Potrošač će robu vratiti u neoštećenoj originalnoj
ambalaži, sa svom pripadajućom dokumentacijom koja se nalazi u originalnom

pakovanju i u istom stanju u kakvom je i isporučen, bez ikakvih mehaničkih ili
bilo kakvih drugih oštećenja.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je platio preko računa,
povraćaj se vrši uplatom na račun sa kojeg je izvršena uplata.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je platio po prijemu
robe, povraćaj se vrši uplatom na račun naveden u Obrascu za odustanak od
ugovora na daljinu koji popunjava Potrošač.

Formular za raskid ugovora možete skinuti i popuniti ovde.


Popunjen obrazac ugovora zajedno sa ispravno upakovanom robom i
pripadajućom ambalažom i dokumentacijom kao u opisu iznad, Potrošač treba
da pošalje na adresu:

PR GROF MONTE KRISTO, Prvomajska 68 32102 Čačak


Potrošač nema pravo da odustane od ugovora u slučaju:


1) isporuke robe ili pružanja usluga čija cena zavisi od promena na finansijskom
tržištu na koje Prodavac ne može da utiče i koje mogu nastati u toku roka za
odustanak;


2) isporuke robe proizvedene prema posebnim zahtevima Kupca ili jasno
personalizovane;

3) isporuke zapečaćene robe, koji su otpečaćeni nakon isporuke.


Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova

Potrošački spor može se rešiti postupkom vansudskog rešavanja potrošačkih
sporova. Kao trgovac smo dužni da vas obavestimo da smo po zakonu obavezni
da učestvujemo u ovom postupku. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova
obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za
vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Ministarstvo sačinjava listu tela i
javno je objavljuje. Dostupna je na adresi
https://mtt.gov.rs/tekst/2306/zastita-potrosaca.php Postupak pred telom
može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili
prigovor trgovcu. Potrošač protekom jedne godine od dana (bezuspešnog)
podnošenja reklamacije gubi pravo na podnošenje predloga za vansudsko
rešavanje spora. Vansudsko rešavanje potrošačkog spora može da traje
najduže 90 dana od dana podnošenja predloga. Vansudsko rešavanje
potrošačkih sporova, ne primenjuje se, pored ostalog:


u potrošačkim sporovima koji su predmet Zakona o zaštiti potrošača, ako je
vansudsko rešavanje sporova uređeno posebnim zakonom, a naročito u oblasti
pružanja elektronskih komunikacionih usluga, poštanskih usluga, finansijskih
usluga, osim finansijskih pogodbi, usluga putovanja;

za rešavanje sporova po procedurama koje je ustanovio sam trgovac;

na neposredne pregovore između potrošača i trgovca;

na pokušaj mirenja strana povodom spora u parničnom postupku;

u postupcima koje je trgovac pokrenuo protiv potrošača.

Svaka stranka u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plaća svoje
troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.). Rad tela za vansudsko
rešavanje potrošačkog spora je besplatan za stranke u postupku vansudskog
rešavanja potrošačkog spora.

NAČINI PLAĆANJA

Svoju narudžbinu možete platiti koristeći Visa, Visa Electron, Dina, MasterCard
ili Maestro platnu karticu. Kartica mora biti odobrena od strane banke
izdavaoca za online (Internet) plaćanje. Prilikom online naručivanja, odabirom
odgovarajućeg načina plaćanja bićete preusmereni na stranicu OTP banke koja

je zaštićena i sigurna za ovakav način plaćanja. Niti jednog trenutka podaci o
Vašoj platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.


IZJAVA KURSNE RAZLIKE


Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).

POVRAĆAJ SREDSTAVA


U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio
nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog
vraćanja, PR GROF MONTE KRISTO je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko
VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev
prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika platne.


LIČNI PODACI I OBRADA PODATAKA

Potrošač zaključenjem Ugovora na daljinu sa Prodavcem i/ili isplatom
kupoprodajne cene potvrđuje da ima minimum 15 godina života.


Potrošač zaključenjem Ugovora na daljinu sa Poslodavcem, kreiranjem
korisničkog naloga na sajtu www.extremecosmetics.rs i/ili uplatom
kupoprodajne cene potvrđuje da je saglasan i daje svoj pristanak za obradu
svojih podataka o ličnosti u skladu sa važećim propisima (Zakon o zaštiti
podataka o ličnosti).